Marek Martančík

Niekde úplne na začiatku v roku 2006 sa Marek začal venovať 3D dizajnu. Na strednej škole skúsil CGI v programoch Cinema 4D a Blender. Počas štúdia strojného inžinierstva začal pracovať s 2D grafikou. Pracoval na plagátoch, baneroch, CI a kampaniach pre OZ Ynet a menšie spoločnosti. Po univerzite mal chuť skúsiť niečo nové a naučiť sa pracovať v tíme. Dostal sa do digitálnej agentúry PLATFORM. Tu pracoval na moderných projektoch pre veľkých aj malých klientov. Stretol sa tu wirefrejmami, UI a UX, psychológiu farieb, pracoval na UI/UX mobilných aplikácií pre iOS a Android. Marek sa snaží neustále zlepšovať a skúmať nové veci, tak sa zoznámil s modernými programami Affinity Designer s Sketch. V súčastnosti spolupracuje na tvorbe mobilných a webových aplikácií pre spoločnosť Pixwell.