Branding - budovanie úspešnej značky

Späť na kurzy

Cena

79,00 €


alebo

4.8 z 5

Hodnotenie

5x
92%
4x
0%
3x
8%
2x
0%
1x
0%

Všetky online kurzy za 199 €

Viac info

Course duration 2h 52m 47s
Course chapters 10 kapitol
Course difficulty Začiatočník

Popis online kurzu

Tento online kurz Brandingu je určený pre všetkých nadšencov marketingu a budovania značky. Aby firma dosiahla úspech, zostala na trhu dlhý čas a získala si verných zákazníkov, musí byť postavená a fungovať ako značka.

Ľudia majú tendenciu dôverovať značkám, kvalitná značka sa stáva pre ľudí predvolenou nákupnou možnosťou. To je aj dôvod, prečo sa ľudia zvyknú vrátiť k svojej poslednej značke a udržiavať nákupy znova a znova. Ak ich značka robí spokojnými, prečo by mali zmeniť svoje nákupné zvyklosti?

To je dôvod, prečo musíte zmeniť vašu obchodnú stratégiu z produktu alebo služby orientovanej na značku orientovanú stratégiu, nájsť svoje jedinečné publikum, plniť ich túžby a prinášať vysokú hodnotu, kým sa nestanú vašimi vernými zákazníkmi.

V tomto kurze sa nenaučíš, ako vytvoriť svoju social media stretégiu, implementovať Google Analytics alebo nastaviť Google AdWords. Na všetky tieto témy máme samostatné kurzy. V tomto kurze sa budeme sústrediť na úplné základy budovania dlhodobých a trvácnych značiek, ktoré prinášajú na trh hodnotu.


Čo sa naučíš

  • čo všetko ti môže priniesť značka a prečo sila značky zvyšuje zisk
  • 5 pilierov úspešnej značky
  • rozdiely medzi logom a značkou
  • prečo sa oplatí investovať do značky
  • ako vytvoriť značku - 3 fázy tvorby značky

Čo všetko dostaneš

  • takmer 3 hodiny videotutoriálov
  • certifikát o absolvovaní kurzu
  • garancia vrátenia peňazí v prípade, že s kurzom nebudeš spokojný

Zoznam kapitol online kurzu


01 Úvod do kurzu Branding  

02 Predstavenie kurzu a autora  

03 Čo je logo a značka  

04 Prečo sa oplatí investovať do značky  

05 Ako dokáže značka ovplyvniť nákupné správanie  

06 5 pilierov úspešnej značky  

7.1 Fázy tvorby značky: 1. fáza - biznis  

7.2 Fázy tvorby značky: 2. fáza  

7.3 Fázy tvorby značky: 2. fáza (case study)  

08 Fázy tvorby značky: 3. fáza - komunikačná