Tento online kurz Brandingu je určený pre všetkých nadšencov marketingu a budovania značky. Aby firma dosiahla úspech, zostala na trhu dlhý čas a získala si verných zákazníkov, musí byť postavená a fungovať ako značka.
Ľudia majú tendenciu dôverovať značkám, kvalitná značka sa stáva pre ľudí predvolenou nákupnou možnosťou. To je aj dôvod, prečo sa ľudia zvyknú vrátiť k svojej poslednej značke a udržiavať nákupy znova a znova. Ak ich značka robí spokojnými, prečo by mali zmeniť svoje nákupné zvyklosti?
To je dôvod, prečo musíte zmeniť vašu obchodnú stratégiu z produktu alebo služby orientovanej na značku orientovanú stratégiu, nájsť svoje jedinečné publikum, plniť ich túžby a prinášať vysokú hodnotu, kým sa nestanú vašimi vernými zákazníkmi.
V tomto kurze sa nenaučíš, ako vytvoriť svoju social media stretégiu, implementovať Google Analytics alebo nastaviť Google AdWords. Na všetky tieto témy máme samostatné kurzy. V tomto kurze sa budeme sústrediť na úplné základy budovania dlhodobých a trvácnych značiek, ktoré prinášajú na trh hodnotu.
01 Úvod do kurzu Branding
02 Predstavenie kurzu a autora
03 Čo je logo a značka
04 Prečo sa oplatí investovať do značky
05 Ako dokáže značka ovplyvniť nákupné správanie
06 5 pilierov úspešnej značky
7.1 Fázy tvorby značky: 1. fáza - biznis
7.2 Fázy tvorby značky: 2. fáza
7.3 Fázy tvorby značky: 2. fáza (case study)
08 Fázy tvorby značky: 3. fáza - komunikačná