Google Analytics pre začiatočníkov

Späť na kurzy

Cena

59,00 €


alebo

4.8 z 5

Hodnotenie

5x
80%
4x
20%
3x
0%
2x
0%
1x
0%

Všetky online kurzy za 249 €

Viac info

Course duration 3h 31m 30s
Course chapters 37 kapitol
Course difficulty Začiatočník

Popis online kurzu

Tento online kurz ťa prevedie cez Google Analytics od úplných začiatkov až po sofistikovanejšie merania a možnosti analýzy dát. Merateľnosť je jednou z hlavných výhod online marketingu. A na meranie kampaní používa väčšina webov práve Google Analytics.

Vedieť ovládať a rozumieť Google Analytics preto pomôže každému, kto chce robiť čokoľvek v rámci online marketingu. Ak sa venuješ Facebook reklame, Google AdWords alebo tvorbe webov, tvoji klienti sa budú pozerať na výsledky v Google Analytics. Ak máš vlastný biznis, dáta o výkonnosti jednotlivých kampaní ti môžu ušetriť stovky až tisíce eur.

Prihlás sa do tohto online kurzu ešte dnes a nauč sa pracovať s mocným nástrojom Google Analytics.


Pozerať sa na dáta však nemá iba výhody. Pridá ti to robotu, skomplikuje procesy a zabolí, keď tvoje kampane neprinášajú zisk. Ale je to lepšie ako alternatíva, pretože tou je míňanie svojich alebo klientských peňazí naslepo.

Čo sa naučím?

Webová analytika sa delí na 3 úrovne. Zber dát, reporting a vizualizácia dát a hĺbkové analýzy. V tomto online kurze sa budeš venovať prvým dvom - zberu a reportingu. Naučíš sa:

  • nasadiť základný merací kód na svoj web cez Google Tag Manager
  • nájsť užitočné reporty v Google Analytics
  • pracovať s reportami, aby si v nich našiel to čo hľadáš
  • nastavovať automatické posielanie najdôležitejších reportov mailom
  • merať správanie uživateľov pomocou udalostí (eventov)
  • merať predaje v eshope pomocou enhanced ecommerce
  • importovať vlastné dáta o nákladoch na reklamu do Google Analytics
  • filtrovať a segmentovať dáta, aby si sa dostal k hlbším insightom
Rozhranie Google Analytics


Čo všetko dostanem?

  • viac ako 35 detailných videotutoriálov, ktoré môžeš nasledovať klik po kliku
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky ku kurzu odpovedá priamo lektor a tvoji spolužiaci,
  • garancia vrátenia peňazí, ak nebudeš s kurzom spokojný.


Zoznam kapitol online kurzu:

Kapitola 1: Nasadenie na váš web

  • 1.01 Ako vytvoriť účet Google Analytics (GA)
  • 1.02 Ako vytvoriť účet v Google Tag Manageri (GTM)
  • 1.03 Ako vložiť Google Analytics kód do GTM
  • 1.04 Zoznámte sa so základnými obrazovkami v Google Analytics
  • 1.05 Nastavte správne najdôležitejšie merania a zbery dát

 Kapitola 2: Vaše prvé reporty

  • 2.01 Koľko ľudí chodí na vašu stránku?
  • 2.02 Odkiaľ ľudia chodia na vašu stránku?
  • 2.03 Čo ľudia na vašom webe robia?
  • 2.04 Robia ľudia na vašom webe to, čo chcete?
  • 2.05 GA nemusíte sledovať stále, nechajte si report posielať e-mailom

Kapitola 3: Akí ľudia chodia na váš web?

  • 3.01 ASL (age, sex, location) - geo a demo reporty
  • 3.02 Čo zaujíma ľudí, ktorí k vám chodia?
  • 3.03 Vracajú sa vaši návštevníci?
  • 3.04 Na akom zariadení navštevujú váš web? 

Kapitola 4: Ako sa na váš web ľudia dostali?

  • 4.01 Popis základných zdrojov (direct, organic, referral)
  • 4.02 Ako sem dostať reklamné kampane? (UTM tagovanie)
  • 4.03 Čo sú to kanály a ako sa na ne pozerať?

Kapitola 5: Čo presne ľudia na vašom webe robia?

  • 5.01 Najnavštevovanejšie stránky na vašom webe
  • 5.02 Na ktorých stránkach ľudia návštevy začínajú a končia?
  • 5.03 Behaviour Flow report - sledujte pohyb ľudí po vašej stránke

Kapitola 6: Eventy - čo to je a ako ich merať?

  • 6.01 Na čo sú eventy dobré? Čo meria basic kód a aké sú ďalšie možnosti merania?
  • 6.02 Čo sú to eventy? Anatómia
  • 6.03 Ako sa event dáta dostávajú do Google Analytics?
  • 6.04 Testovanie a opravy chýb v nastavení
  • 6.05 Zložitejšie eventy
  • 6.06 Eventy ako konverzie

Kapitola 7: Enhanced Ecommerce

  • 7.01 Čo je enhanced ecommerce a aké dáta mi vie ukázať?
  • 7.02 Predaje v štandardnom reporte zdrojov
  • 7.03 Implementácia Enhanced Ecommerce

Kapitola 8: Labužnícke technické nastavenia

  • 8.01 Custom alerts
  • 8.02 Anotácie - nechajte si odkazy o zmenách
  • 8.03 Čo všetko sa dá robiť s reportami?
  • 8.04 Segmenty
  • 8.05 Filtrované zobrazania
  • 8.06 Vlastné dáta v Google Analytics
  • 8.07 Ďalšie možnosti a na čo Google Analytics nevie dať odpoveď?