Google AdWords

Späť na kurzy

Cena

69,00 €


alebo

4.0 z 5

Hodnotenie

5x
67%
4x
0%
3x
0%
2x
33%
1x
0%

Všetky online kurzy za 199 €

Viac info

Course duration 4h 5m 56s
Course chapters 36 kapitol
Course difficulty Začiatočník

Popis online kurzu

Kurz AdWords pre začiatočníkov ti dodá pevnú pôdu pod nohami pri celoživotnom štúdiu, o ktorom veríme, že práca online marketéra je. Platená reklama vo vyhľadávaní je jedným zo základných pilierov dnešného sveta online marketingu, ktorý je súčasťou media mixov naprieč všetkými odvetviami. Pojem PPC reklama dnes pozná už skoro každý, aj naši starí rodičia. O tom, čo sa všetko ukrýva pod PPC systémom Google Adwords sa dozvieš práve v tomto online kurze. 

Práca s Google AdWords ti otvorí mnoho dverí ako na pracovnom trhu, tak aj pri vlastnom podnikaní alebo internom tíme vo firme. AdWords má na Slovensku nezastupiteľné miesto a dokáže sa ho naučiť naozaj každý. Majstrom sa však človek stáva až na základe niekoľkoročnej praxe a neustáleho štúdia. Ak potrebuješ rozhýbať svoje podnikanie, AdWords je jedným z efektívnych nástrojov, ktorý ti to umožní. Najlepšie je, že účet si môžeš založiť zadarmo a skúšať to hneď. 

Pozri si náš online kurz a za pár hodín sa dozvieš všetky základné potrebné informácie, aby si bol úspešný.

Čo sa v kurze naučíš?

Prevedieme ťa prehľadom a možnosťami systému, aby si vedel, čo všetko môžeš v AdWords robiť. Rozoberieme si tri základné formáty reklamy:

  1. textovú,
  2. bannerovú,
  3. videoreklamu. 

Tieto tri formáty sú tie najčastejšie, ktoré budeš používať. Načrtneme aj mobilnú reklamu, reklamu pre aplikácie a shopping. Tento online kurz je nahrávaný na najnovšom rozhraní systému Google AdWords a ide tak o najaktuálnejší online kurz na Slovensku a v Čechách. V tomto online kurze sa naučíš:

  • založiť si súkromný a firemný účet
  • prepojiť si účet s ostatnými systémami
  • založiť si svoju prvú kampaň
  • optimalizovať kampane pre lepší výkon
  • reporting a analýzu dát
  • filtrovanie a segmentovanie dát pre podrobnejší prehľad
  • meranie konverzií
  • remarketing a prácu s publikami
  • ako fungujú atribučné modely

Na to, aby si ovládol celý systém platenej reklamy budeš určite potrebovať aj základy webovej analytiky. Po kurze budeš vedieť vytvárať úspešné PPC kampane a pritiahneš tak na svoj web alebo eshop mnoho relevantných návštevníkov.

Čo všetko dostaneš

  • praktické tipy a rady k reklamám na Googli
  • certifikát o absolvovaní kurzu
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektor
  • garancia vrátenia peňazí, ak s kurzom nebudeš spokojný

Zoznam kapitol online kurzu

  • Intro do kurzu    

    • Predstavenie kurzu Google AdWords  

  • Založenie účtu a úvodné nastavenia   

    • 1.1 Vytvorenie účtov AdWords  

    • 1.2 Krátky prehľad systému  

    • 1.3 Typy kampaní  

    • 1.4 Pracujte s AdWords Editorom  

  • Sekcia 2

    • 2.1 Kde sa zobrazujú reklamy  

    • 2.2 Štruktúra účtu je základ  

    • 2.3 Sledujte skóre kvality  

  • Sekcia 3

    • 3.1 Kľúčové slová (Keywords)  

    • 3.2 Hľadanie kľúčových slov  

    • 3.3 Vylučovacie (negatívne) kľúčové slová  

  • Sekcia 4 (4)

    • 4.1 Cielenie textových reklám  

    • 4.2 Stratégia ponúkania cien  

    • 4.3 Rozšírenia kampaní pre lepší výkon  

    • 4.4 Pokročilé nastavenia  

  • Sekcia 5  

    • 5.1 Prepojenie účtu s inými systémami  

    • 5.2 Remarketing a publiká  

    • 5.3 Konverzie (ciele) reklám  

    • 5.4 Atribúcia alebo kto mal zásluhu na konverzii  

  • Sekcia 6   

    • 6.1 Píšeme predajné textové reklamy  

    • 6.2 Dynamické reklamy a volania  

    • 6.3 Reklamné skupiny pre vyššiu relevanciu  

    • 6.4 Optimalizačné stratégie - denný chlebík PPCčkara  

  • Sekcia 7  

    • 7.1 Display (obsahová) reklama - tzv. bannery  

    • 7.2 Formáty display kampaní  

    • 7.3 Presné cielenie a segmentácia pre výkon  

    • 7.4 Optimalizácia display kampaní  

  • Sekcia 8   

    • 8.1 Čo by sme mali vedieť o YouTube  

    • 8.2 Nákup YouTube reklamy  

    • 8.3 Cielenie a optimalizácia video reklamy  

    • 8.4 Meriame dopad na značku - YouTube Brand Lift  

  • Sekcia 9    

    • 9.1 Detailnejší pohľad na metriky výkonu  

    • 9.2 Čo nám povedia dimenzie v reportoch  

    • 9.3 Reportujeme prehľady kampaní  

    • 9.4 Špehujeme cez štatistiky aukcií  

    • 9.5 Získavame insighty z vlastných dát