Social Media Marketing

Späť na kurzy

Popis online kurzu

Tento online kurz ťa naučí plávať v modrých vodách Facebook-u, a tiež Instagram-u. Ak si úplný social media začiatočník a Facebook používaš len na uploadnutie najnovšej fotky svojho šteniatka, tento kurz je pre teba ako stvorený, pretože začneme od absolútnych základov ako založenie a nastavenie Facebook Page, predstavíme si formáty postov a samozrejme, naučíme sa nasadzovať reklamy. 

Ale ak aj máš za sebou nejaké tie skúsenosti, nemusí to byť ani pre teba na škodu vypočuť si veci, ktorým už možno trochu rozumieš, aj od niekoho iného, zapojiť sa do diskusie, overiť si niektoré skills, či využívaš potenciál social media kanálov naplno a sľubujem, že sa veľa naučíš. 


Facebook a Instagram sa zo sociálnych sietí postupne zmenili na plnohodnotné mediálne platformy, ktoré prinášajú firmám a značkám na celom svete úžasné výsledky a dnes sú už súčasťou takmer každej reklamnej kampane. To je celkom dobrý dôvod naučiť sa s nimi pracovať, čo povieš?! :)

Čo sa naučíš

  • naučíš sa základy o najpoužívanejších sociálnych sieťach
  • budeš vedieť rozdiely medzi Facebook pages a Facebook profile a ako ich používať
  • založíš si vlastnú Facebook page
  • budeš vedieť postovať obsah na svoju Facebook page a dozvieš sa všetko o:
    • formátoch postov
    • rozmeroch obrázkov v postoch
    • editovanie a schedulovanie obsahu pre Facebook page
  • budeš vedieť vytvoriť reklamu na Facebooku a boostovať príspevky
  • budeš vedieť používať Ads Manager aj Business Manager
  • dozvieš sa všetko o procese tvorby Facebook kampane
  • zistíš ako používať a implementovať Facebook pixel

Čo všetko dostaneš

  • 4 hodiny videa
  • 36 kapitol online kurzu
  • diskusné fórum, kde na tvoje otázky odpovedá lektorka kurzu
  • certifikát o absolvovaní kurzu
  • garancia vrátenia peňazí v prípade, že s kurzom nebudeš spokojný

Zoznam kapitol online kurzu

Úvod do kurzu

  •  Úvod do online kurzu Social Media Marketing od Majdži  

 Kapitola 1: Základné sociálne siete  

  •  1.01 Základné sociálne siete: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Snapchat  

 Kapitola 2: Intro do Facebooku [platformy]   

  •  2.01 Facebook pages vs Facebook profiles  
  •  2.02 Facebook Groups  
  •  2.03 Facebook Messenger  

 Kapitola 3: Facebook Pages

  •  3.01 Založenie Facebook Page  
  •  3.02 Admin Roles  
  •  3.03 Guidelines  

 Kapitola 4: Content    

  •  4.01 Formáty postu  
  •  4.02 Dimensions  
  •  4.03 Publishing, scheduling, editing a iné  
  •  4.04 Livestream  
  •  4.05 Natívne postovanie vs externé tooly  

 Kapitola 5: Facebook Ads   

  •  5.01 Boostovanie postu  
  •  5.02 Business Manager  
  •  5.03 Ads Manager  
  •  5.04 Úrovne Facebook kampane  
  •  5.05 Tvorba kampane: 1. výber cieľa kampane  
  •  5.06 Tvorba kampane: 2. Reklamné formáty  
  •  5.07 Tvorba kampane: 3. Targeting: základné možnosti cielenia  
  •  5.08 Tvorba kampane: 4. Targeting: pokročilé možnosti cielenia  
  •  5.09 Tvorba kampane: 5. Placement  
  •  5.10 Tvorba kampane: 6. Budget a schedule kampane  
  •  5.11 Tvorba kampane: 7. Kreatíva  
  •  5.12 Tvorba kampane: 8. Aktivácia  
  •  5.13 Facebook Pixel 

Kapitola 6: KPIs   

  • 6.01 Vysvetlenie pojmu, základné parametre  

  • 6.02 Optimalizácia kampane  

  • 6.03 Analýza: insights, ads manager  

Kapitola 7: Instagram

  • 7.01 Personal profile vs Business profile  

  • 7.02 Hashtag # a tag @  

  • 7.03 Content: rozdiely oproti FB  

  • 7.04 Instagram Ads: spoločné vlastnosti a rozdiely s FB  

  • 7.05 Kreatívne využitie: case studies  

  • 7.06 Instagram stories

Záver kurzu Social Media Marketing