Obchodné zručnosti pri vyjednávaní so zákazníkmi

Späť na kurzy

Všetky ONLINE kurzy

od 49,00 €

Všetky online kurzy od 49 €

Viac info

Course duration 4h 21m 57s
Course chapters 29 kapitol
Course difficulty Začiatočník

Popis online kurzu

Získaš prístup k online kurzu v rozsahu viac ako 4 hodín a 20 minút a dostaneš ďalšie podporné materiály v PDF.

Úspech v obchode v mnohom závisí na nenútenosti a odbornej prevahe nad zákazníkom. Preto je v prvom rade dôležité, aby ste perfektne poznali to, čo predávate. Čím lepšie obchodník svoj odbor ovláda, tým lepšie môže poukázať na prednosti produktov a tým aj lepšie budovať dôveru zákazníka v seba a ponúkané produkty.

Znalosť produktu a odvetvia nestačí. Dobrým obchodníkom je ten, kto svojich zákazníkov vie počúvať, má empatiu, pozná predajné techniky a má rád ľudí.

Jednou z najkrajších vecí na svete je vidieť obchodníka, ktorý sa vie správne obracať, ktorému je predaj rozkošou, radosťou, živlom, ktorému žiaria oči dobrou vnútornou pohodou, ktorý hovorí každým pohybom zákazníkovi: "Som tu pre teba, myslím na teba, prajem ti len dobré. Chcem ti poslúžiť poctivo, podľa svojho najlepšieho svedomia ".

❌ Si zaskočený, keď sa ťa zákazník opýta na zľavu?

❌ Cítiš stres, keď máš ísť na schôdzku s problematickým zákazníkom?

❌ Berieš si osobne podozrievavé otázky, či tvoja služba funguje?

❌ Máš pocit, že čokoľvek ponúkneš, bude vnímané ako drahé

Vyjednávanie s komplikovanými zákazníkmi je zložité a nepríjemné práve preto, že je spojené s manipuláciou, ktorú niektorí zákazníci veľmi dobre ovládajú a radi ju použijú, aby ťa zneisteli a dosiahli lepšie pozície, výhody, alebo zvýšili dôraz na svoju požiadavku. Už som niektoré z techník manipulácie zmienil vo videách na YouTube. Môžeš si niektoré techniky manipulácie pripomenúť. V tomto online kurze potom pôjdeme viac do hĺbky a naučím ťa odrážať aj veľmi sofistikované útoky manipulátorov.

Ľudia, ktorí nevedia alebo nechcú vyjednávať sami za seba, riskujú, že zaplatia príliš vysokú cenu, zarobia príliš málo, alebo budú mať pocit, že predali "svoju kožu" lacno. To vedie k depresiám, zlej nálade, stagnácii a frustrujúcim pocitom z odvedenej práce, ktorá nie je dostatočne zaplatená.

Pokiaľ sa tak cítiš, musíš to čo najskôr zmeniť! Pretože inak porastie len tvoja konkurencia a ty nikdy nezískaš odmenu, ktorú si zaslúžiš.

V tomto špeciálnom kurze sa naučíš ako:

✅ Technicky zvládnuť vyjednávanie.

✅ Zmapovať opačnú stranu.

✅ Stanoviť ciele a hranice.

✅ Zvýšiť a obhájiť svoju cenu.

✅ Reagovať na požiadavky zníženia ceny.

✅ Počúvať a čítať medzi riadkami.

✅ Komunikovať úplne jasne a zrozumiteľne.

✅ Rokovať s náročnými ľuďmi a vyhnúť sa emočným pascám a provokáciám.

✅ Odolať pocitu viny, keď si kritizovaný.

✅ Zvýšiť úspešnosť vo vyjednávaní so zákazníkmi.

✅ Odolať sofistikovaným manipulačným technikám.

Musíš sa okamžitě naučiť prezentovať, predávať a vyjednávať, aby si udržal rast svojho podnikanoa!

Teraz je to len na tebe!

✅ Chceš rapídne zvýšiť tempo úspešne uzavretých zákaziek?

✅ Minimalizovať zákazníkov, ktorí ti povedali, že sa ešte ozvú, ale už sa nikdy neozvali?

✅ Zvýšiť svoju cenu na trhu a mať schopnosti najlepších vyjednávačov?

3x ÁNO? Potom je tento kurz presne pre TEBA!

Odomkni v sebe natrvalo schopnosti, ktoré ti umožnia efektívne uzatvárať nové zákazky.

✅ Osvojíš si techniky vyjednávania so zákazníkmi a budeš sa vedieť perfektne predať.

✅ Zistíš základy temnej psychológie a skryté emočné manipulácie.

✅ Odhalím ti, ako reagovať na nepríjemné otázky a námietky zákazníkov, ktoré sa dotýkajú tvojej dôveryhodnosti, kvalifikovanosti a naznačujú odmietnutie.

✅ Naučím ťa rozpoznať správnu chvíľu, kedy zákazku dojednať, aby sa minimalizovala šanca, že si to zákazník ešte rozmyslí.

✅ Obchodné vyjednávanie nie je súboj, osvojíš si úplne nový pohľad, ktorý ti prinesie väčšiu úspešnosť pri uzatváraní zákaziek.

✅ Preskúmaš štruktúru rozhovoru pri vyjednávaní a naučím ťa rokovania viesť tak, aby sa protistrana cítila vždy komfortne a nie zatlačená do rohu.

✅ Najčastejšie manipulatívne techniky budeš schopný odraziť a využiť vo svoj prospech.

Pomôžem ti na tvojej ceste stať se férovým, zrozumiteľným a rešpektovaným obchodníkom, s ktorým je radosť sa dohodnúť!

Čo všetko dostaneš

  • 28 kapitol online kurzu o obchodných zručnostiach a vyjednávaní,
  • moderované diskusné fórum,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom,
  • certifikát o absolvovaní kurzu.

Jedná sa o záznam z živého webinára. Výklad je doplnený o užitočnú diskusiu s účastníkmi živého vysielania ku konkrétnym námietkam zákazníkov.

Zoznam kapitol online kurzu

  • Úvod a základy    

    •  Představení kurzu  

  •  Ta nejlepší cena, kterou mohu dostat   

    •  Připravenost na vyjednávání  

    •  Praktická ukázka vyjednávání po telefonu  

    •  Mindset a zápas s předsudky při vyjednávání lepší ceny  

    •  Použití slevy vs zdarma a tajný trik, jak si dlouhodobě udržet odběratele newsletteru  

    •  Jak fungují přírodní cykly v našich životech a jak je využít pro marketing  

  •  1. námitka zákazníka 

    •  Zákazník: "Konkurence mi nabídla lepší cenu, máš to předražené!"  

    •  Strategie při vytlačování konkurence z trhu, vyjednávání při nákupu auta, cenová mapa  

    •  Mapa námitek a argumentů  

    •  Umění říct ne a jak pracovat se špatnou náladou a stresem  

  •  2. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Tak já si to ještě rozmyslím."  

  •  3. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Nemám zájem!"  

  •  4. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Jsem spokojený se svým současným dodavatelem."  

    •  Praktická ukázka jak vstoupit do nového odvětví  

  •  5. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Zrovna jsem změnil současného dodavatele."  

  •  6. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Všichni to mají za stejnou cenu."  

  •  7. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Budeme firmu stěhovat."  

  •  8. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Mám teď strašně moc práce."  

  •  9. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Tvůj produkt je až moc komplexní."  

  •  10. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Zavolej mi v pondělí a domluvíme se na schůzce."  

  •  11. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Teď to pro mě není priorita."  

  •  12. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Pošli mi prezentaci na můj e-mail."  

  •  13. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Tohle schvaluje hlavní šéf."  

  •  14. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Potřebuji garanci výsledků."  

  •  15. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Už jsem tohle vyzkoušel jinde a nefungovalo to."  

  •  16. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Nemáš toho moc? Nevím jestli budeš stíhat mou zakázku."  

  •  17. námitka zákazníka  

    •  Zákazník: "Musím to ještě projednat s mým obchodním partnerem (nebo ženou/manželem)."  

  •  Bonusová sekce: Ukázka prodejních technik z filmu "Zlaté dno"    

    •  Každého zákazníka je nutno hned 3x obdarovat!

Online kurz Obchodní dovednosti při vyjednávání se zákazníky je možné vyskúšať aj zdarma!

Inštruktor

Filip Novák

Filip Novák